داستان بازی نیروهای ماورایی و یا همان نیروهای ناشناخته که به آنها اشاره کردیم و گفتیم این نیروها ساختمان اصلی نیروهای فدرال را به محاصره درآورده اند و رئیس آن را به قتل رساندند ، توسط عاملی از حالت نرمال خارج شده اند به گونه ای که شکل و شمایل آن ها خیلی عجیب و ترسناک می باشد و آنطور به نظر می رسد که دشمنان خیلی خطرناکی باشند . اما کمپانی رمدی هنوز هیچ توضیحی درمورد عاملی که باعث می شود تا دشمنان ما یعنی همان نیروهای ماورایی و ناشناخته از حالت عادی خود خارج شوند و چهره های آن ها به چهره های عجیب و ترسناک تبدیل شود
معمایی ولی یکم سلیقه ایه بازیش