در حال جستجو ...
Home - شایعه: ساخت ریمیک the last of us به دلیل نداشتن پروژه دیگر ناتی داگ
به تازگی جیسن شرایر در پادکستی اعلام کرده است که یکی از دلایل ساخت ریمیک بازی the last of us این است که شرکت ناتی داگ فعلا روی هیچ پروژه ایی کار نمی کند.
لطفا جهت ورود و یا ثبت نام، شماره همراه خود را وارد کنید. ثبت نام شما به منزلهی تایید قوانین و مقررات و همچنین حریم شخصی کاربران میباشد.
شماره موبایل معتبر نیست. باید با 09 شروع شود و 11 رقم باشد.
ارسال مجدد:
ثانیه